Styx: Master of Shadows krijgt een prequel
Terwijl de launch van de vorige game nog vers in het geheugen ligt, heeft Cyanide Studios aangegeven al ruim een half jaar bezig te zijn met een prequel van Styx: Master of Shadows. Het lijkt er dus op dat het sluipende aardmannetje ergens volgend jaar opnieuw de consoles en pc zal aandoen.
Wanneer de prequel met de naam Shards of Darkness exact gaat verschijnen heeft de Franse ontwikkelaar nog niet onthuld, maar er is al wel duidelijk gemaakt dat er een groter budget ter beschikking is. Daardoor heeft het team er in ieder geval al voor gekozen om de engine te vervangen voor de beproefde Unreal Engine 4. Verder deelde uitgever Focus Home ook al de volgende screenshot, waar we volgens hen een ‘lenigere en verfijndere’ Styx terug kunnen zien.
Styx: Shards of Darkness staat zoals eerder gezegd gepland voor een nog onbekende datum in 2016 en zal voor zover bekend verschijnen op de pc, Xbox One en PlayStation 4. Zodra er meer informatie beschikbaar komt, lees je het uiteraard hier op Pixel Vault.nl.